Directorul de cazare

Directorul de cazare asigura activitatile de cazare la hotel, pensiune sau alta facilitate de cazare, gestionand si supervizand activitatea personalului care se ocupa de cazare in aceste unitati. Care sunt cele mai importante competente si abilitati personale pe care le presupune acest post? Aflati mai jos:

  • Luarea deciziilor si rezolvarea problemelor. Acest post implica o dinamica mare, numar mare de clienti si posibile probleme care apar, astfel incat este important ca persoana care ocupa acest post sa aiba capacitatea de a rezolva rapid situatiile aparute si sa ia decizii sub presiunea timpului si a clientilor.
  • Coordonarea de echipe. Directorul de cazare trebuie sa coordoneze intreg procesul de care este responsabil prin gestionarea eficienta a tuturor persoanelor din subordine.
  • Relationarea. Capacitatea de relationare este foarte importanta deoarece aceasta persoana intra in contact cu multe categorii de persoane: angajati, clienti, furnizori si alt colaboratori de a caror contributie depind rezultatele activitatii.
  • Orientarea catre clienti. Scopul principal al oricarui business este acela de a genera venituri prin oferirea de servicii de calitate clientilor iar in cazul unitatilor de cazare directorul de cazare este responsabil de livrarea celui mai important serviciu al companiei catre clientul sau.


Leave a Reply

3 + 9 =