Director department catering

Munca acestei persoane implica supravegherea si planificarea de operatiuni pentru departamentul catering. Astfel, acest post implcica atat responsabilitati operationale cat si de conducere si supervizare. Prin urmarem competentele si abilitatile necesare sunt cele de mai jos:

  • Planificare si organizare. Directorul acestui department trebuie sa planifice pe termen lung serviciile oferite, furnizarea de materiale si de aparatura tehnica, de personal si de bugete financiare corespunzatoare;
  • Control si verificare: trebuie sa asigura continuitatea activitatii, sa controzele toate activitatile din department si sa faca rapoarte cu privire la cererile clientilor. De asemenea trebuie sa supravegheze si sa verifice activitatea angajatilor, sa faca programele si sa verifice modul de realizare a meniurilor;
  • Rezolvarea problemelor si orientarea catre solutii: in acest post este important ca persoana sa aiba aceste abilitati deoarece trebuie sa stabileasca meniurile unitatii, sa rezolve probleme operative identificate si sa identifice solutii win win pentru reclamatiile clientilor;
  • Angajare si dezvoltare: directorul de catering este responsabil de recrutarea fortei de munca, angajatea noilor persoane, dezvoltarea acestora si sustinerea in cariera.


Leave a Reply

seven + 2 =