Director de department organizare evenimente

Munca directorului de organizare evenimente include administrarea si conducerea departamentului organizare evenimente/banqueting in cadrul agentiilor de organizari evenimente, agentiilor de publicitate, agentii de turism cu departament de evenimente, hoteluri si alte locatii in care se organizeaza evenimente. Pentru aceasta pozitie sunt importante urmatoarele competente:

  • Seriozitate si responsabilitate: sunt importante pentru aceasta pozitie deoarece ea presupune supervizarea multor furnizori critici;
  • Capcitate de comunicare: este un element essential in aceasta meserie deoarece persoanele din aceasta industrie isi bazeaza intreaga activitate pe comunicare bidirectionala;
  • Capacitatea de orientare in spatiu: in cazul persoanelor care lucreaza in organizare evenimente este foarte importanta capacitatea de a vedea in spatiu si de a pozitiona toate elementele avand in vedere limitele spatiului;
  • Management, coordonare, control si monitorizare: acestea sunt elemente importante deoarece directorul acestui departament are in subordine multi angajati, uneori chiar zeci.


Leave a Reply

five × 4 =