Director de departament ticketing

Aceasta pozitie implica supravegherea si planificarea de operatiuni pentru departamentul de ticketing din cadrul unei agentii de turism. Astazi sumarizam cele mai importante competente pentru desfasurarea cu succes a activitatilor operationale pentru acest post:

  • Atentie la detalii: Ticketing-ul presupune lucrul cu o cantitate mare de date si informatii din diverse surse precum si cu un numar mare de beneficiari si cu aplicatii diverse. Astfel, este foarte importanta atentia la detalii pentru ca orice eroare poate fi cu adevarat problematica (de exemplu un nume scris gresit la emiterea unui bilet de avion);
  • Monitorizare si control: directorul acestui departament trebuie sa asigure continuitatea activitatii echipei, sa controleze politica departamentului, sa se asigure ca sunt utilizate cotrect instrumentele de emitere bilete, sa se asigure ca exista personal disponibil non stop pentru rezolvarea urgentelor clientilor, sa supravegheze si sa verifice activitatea angajatilor, sa faca rapoarte cu privire la cerintele clientilor;
  • Planificare si organizare: aceasta pozitie presupune planificarea pe termen mediu si lung a serviciilor oferite, realizarea programului pe schimburi pentru membrii echipei astfel incat sa nu se genereze sincope si sa fie acoperite 24 ore din 24;
  • Managementul echipei: directorul de ticketing are responsabilitati legate de recrutarea fortei de munca, angajare, introducere in companie si invatarea acestora.


26 Comments

Leave a Reply