Directorul de hotel

Directorul de hotel/motel/ hostel/ camping/ sat de vacanta/ popas turistic sau alte unitati de cazare coordoneaza activitatea unitatii prin exercitarea functiilor manageriale in raport cu personalul specializat, in vederea realizarii obiectivelor generale si specifice ale companiei. Acesta este un post foarte important iar persoanele care il ocupa trebuie sa aiba urmatoarele competente:

  • Cunostinte manageriale si de marketing: sunt necesare deoarece trebuie sa coordoneze si sa gestioneze toata echipa din unitate si sa pozitioneze cat mai bine pe piata unitatea de cazare;
  • Bune cunostinte profesionale de tehnologie hoteliera: importante pentru desfasurarea activitatii operationale zilnice; inclusiv cunostinte de legislatie specifice domeniuluil, cunoasterea si respectarea criteriilor minime obligatorii de clasificare a unitatilor de cazare si responsabilitatea ca acestea sa fie indeplinite;
  • Cunostinte in tehnici de comunicare interumana si psihologia clientului: unitatile de cazare ofera servicii iar vanzarea serviciilor se face optim avand bune abilitati de comunicare, empatie si inetelege a clientilor din perspectiva psihologica a asteptarilor si comportamentului;
  • Tehnici de cumparare si vanzare: directorul de hotel coordoneaza si activitatile de achizitii de produse si de vanzare a serviciilor;
  • Gestionarea resurselor umane, inclusive recrutare, selectie, evaluarea si dezvoltarea personalului din subordine;
  • Cunoasterea a minim unei limbi straine de circulatie internationala;
  • Bune abilitati de otrganizare si planificare organizator cu rezistenta mare la efort intelectual si stres;
  • Autocontrol, stapanire de sine, prezenta fizica si intelectuala placuta;


Leave a Reply

15 − 12 =