Organizator activitate de turism

Aceasta meseria include o gama larga de activitati legate de organizarea calatoriilor pentru clienti. Aceasta persoana pe de o parte are responsabilitati de contractare a furnizorilor necesari pentru o calatorie in conditii de calitate si de siguranta iar pe de alta parte negoziaza cu clientii tarifele si serviciile. Pentru aceasta pozitie sunt importante urmatoarele competente:

  • Organizare si planificare: fiecare calatorie presupune coordonarea diferitilor furnizori in asa fel incat sa nu existe sincope sau timp risipit in cadrul calatoriei;
  • Seriozitate si responsabilitate: sunt competente definitorii in acest domeniu, deoarece clientii vor alege dupa acest criteriu persoana cu care sa colaboreze pe termen lung;
  • Viteza de reactive: in general acest post presupune implicare aproape non stop deoarece oricand se poate intampla ceva la orice in orice colt al lumii, de aceea este important ca persoana sa poata fi rapid disponibila in cazul situatiilor urgente pentru a incerca sa rezolve eventualele probeleme;
  • Atentie la detalii si spirit de observatie: acestea se dezvolta odata cu Experienta in domeniu si se refera la faptul ca organizatorul activitatii de turism trebuie sa isi dea seama dincolo de fotografiile furnizorilor (hotel, transport etc.) de calitatea serviciilor din diverse detalii specifice precum tipul de televizor sau marimea dulapului etc.

 



Leave a Reply