Ospatarul

Ospatarul asigura servirea impecabila a clientilor cu felurile de mancare si bauturile comandate de catre acestia. Ospatarul isi desfasoara activitatea in restaurant, cafenere, statiuni, hoteluri, cantine, la bordul navelor si al avioanelor, in vagoanele restaurant, in cluburi, la receptii, banchete si alte locuri unde se organizeaza evenimente. Principalele competente ale ospatarului sunt prezentate mai jos:

  • Buna organizare: ospatarul trebuie sa aiba foarte bune abilitati de organizare deoarece el este cel care preia si prioritizeaza comenzile luate de la clienti;
  • buna prioritizare: in functie de numarul de clienti de la o masa si cantitatea de preparate comandare, acesta va prioritiza comenzile spre bucatarie;
  • Memorie buna si atentie la detalii: ospatarul trebuie sa cunoasca foarte bine meniul unitatii, astfel incat sa stie in fiecare moment ce preparate sunt si ce preparate sunt disponibile, precum si ingredientele acestora, astfel incat sa poata sa dea informatii complete clientilor;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare: ospatarul se afla in prima linie de comunicare si relationare cu clientii, de aceea aceste abilitati sunt esentiale pentru succesul afacerii.



Leave a Reply

fourteen − 13 =