Seful de receptie

Seful de receptie este persoana care conduce echipa receptiei, asigurandu-se ca personalul din subordine isi indeplineste eficient atributiile si ofera o primire corespunzatoare a clientilor in hotel. Seful de receptie trebuie sa aiba toate competentele descrise la receptioner si in plus urmatoarele competente:

  • Abilitati de coordonare: antrenează personalul receptiei, organizează si coordoneaza activitatile specifice, de la planificarea rezervarilor pana la controlul plăţilor;
  • Dezvoltarea personalului: este responsabil de modul in care echipa isi desfasoara activitatea, trebuie sa aplice diverse metode de invatare astfel incat receptionerii sa isi insuseasca toate cunostintele tehnice si abilitatile pentru desfasurarea activitatii;
  • Abilitati de vanzare: seful de receptie este responsabil de promovarea si vanzarea serviciilor hoteliere, avand grija ca serviciile sa fie de calitatea garantata prin certificare si raspunde de atractia, satisfactia si fidelizarea clientelei



Leave a Reply

10 + 2 =