- 21/07/2022
- Posted by: admin
- Category: Noutati
No Comments
Technician in administratie
Tehnicianul in administratie este o calificare care se refera la executarea de sarcini care implica planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul si inregistrarea evenimentelor din administratia publica. Tehnicianul in administratia publicia are in vedere realizarea urmatoarelor obiective:
- utilizarea echipamentelor birotice si a softurilor specifice in activitatea de secretariat si de contabilitate,
- redactarea, primirea, trierea si transmiterea corespondentei, organizarea intalnirilor/sedintelor de lucru,
- desfasurarea activitiitilor specifice relatiilor publice si de protocol,
- activitatea de documentare (culegerea, selectarea, difuzarea si clasarea documentatiei/ informatiilor ),
- aplicarea legislatiei referitoare la functionarul public si administratia publica, integrarea in cultura organizatiei si in viata profesionala.
Ocupatii posibile:
- Contabil bugetar
- Secretar economic (studii medii)
- Referent
- Secretar administrativ
- Secretar asistent director
- Asistent manager
- Asistent de cabinet
- Functionar administrativ
- Secretara
- Secretara dactilografa
- Secretara prelucrare texte
- Functionar ghiseu servicii publice
- Functionar documentare
- Functionar informatii clienti